Из маленького ручейка вырастают огромные реки, из маленьких детей -великие люди...

სასკოლო კლუბი





     






   "ჩვენი წყარო - თეთრიწყარო "     (შევისწავლოთ ჩვენი მხარე)

             ხელოვნების და  მხარეთმცოდნეობის მოყვარულთა კლუბი


1. კლუბის სახელწოდება:

 "ჩვენი წყარო - თეთრიწყარო "

                ( შევისწავლოთ ჩვენი მხარე )
2. კლუბის მთავარი იდეა (თემა):

მთავარი იდეა მდგომარეობს იმაში, რომ სკოლაში შეიქმნას მხარეთცოდნეობის ხელოვნების შემსწავლელი კლუბი, რომელში გაწევრიანებულ მოსწავლეებს შეეძლებათ გაიღრმავონ ცოდნა თავიანთი მხარის ისტორიის, ეთნოგრაფიის, ფოლკლორის და ხელოვნების  შესახებ. 
3. კლუბის აქტუალობა:

კლუბის არსებობა საშუალებას მისცემს მოსწავლეებს მიზანმიმართულად გამოიკლიონ თავისი მხარის ისტორია, ხელოვნება, შეისწავლონ ელემენტარული უნარ - ჩვევები, რომელიც დაეხმარებათ არა მარტო სასწავლო პროცესში, არამედ სამომავლოდ, ცხოვრების ასპარეზზე.
4. კლუბის მიზნები:
·         ჩვენი სასკოლო კლუბი  მიზნად ისახავს ისეთი პიროვნების ფორმირებას, რომელიც მზად იქნება მთელი სიცოცხლის მანძილზე იზრუნოს საკუთარი განვითარე­ბი­სათ­ვის.
·         ამგვარ ადამიანს უნდა ახასიათებდეს საქართველოს მოქალაქეების ინტელექტუალური, სულიერი და ფიზიკური განვითარებისათვის ხელშეწყობა;
·         ქვეყანაზე უანგაროდ მზრუნველი აზროვნების ჩამოყალიბება კლუბის წევრებში;
·         ახალგაზრდებში სრულყოფის შინაგანი მოთხოვნილების წახალისება სალაშქრო, სპორტულ და სხვა ღონისძიებებში ჩართვის გზით;
·         დისციპლინის, თვითდისციპლინისა და კანონმორჩილების უნარჩვევების ჩამოყალიბება-განმტკიცება;
·         ეროვნული საქმისათვის თავდადებული, გაწვრთნილი და მოტივირებული კადრების მომზადება;
·         ახალგაზრდებში მეგობრობის, თანადგომისა და ურთიერთ დახმარების უნარ - ჩვევების ჩამოყალიბება-განმტკიცება;
·          ახალგაზრდების ჩაბმა საზოგადოებისთვის სასარგებლო საქმიანობაში;
·         ხალხური ტრადიციების აღორძინება-დამკვიდრება;
·         ცხოვრების ჯანსაღი წესის (მენტალურ-ფიზიკური) პროპაგანდა და პრაქტიკა.
·         კრიტიკული აზროვნება;
პრობლემათა გადაჭრის უნარი;
თვითგამოხატვის უნარი;
·         შემოქმედებითი აზროვნება;
·         სამოქალაქო ცნობიერება;
·         კომუნიკაციის უნარი;
·         კვლევა-ძიების უნარი; 


5. ჩვენი კლუბის  მოქმედი  ჯგუფები:

 სალაშქრო ჯგუფი:
ორგანიზებას უკეთებს სალაშქრო გასვლებს საინტერესო კულტურულ-ისტორიულ ადგილებში.
 ეკოლოგიის ჯგუფი:
ატარებს კულტურული ძეგლების დასუფთავების აქციებს;
    
რგავს ხეებს და ეწევა ბუნების დაცვით აქტიობას.



6. რა არ არის ჩვენი კლუბი
·                      არ არის პოლიტიკური მოძრაობა.
·                     ემიჯნება ყველანაირი სახის პოლიტიკურ აქტიობას და შიდა პოლიტიკურ საკითხებზე საუბარიც კი აკრძალულია მის მიერ ორგანიზებული ღონისძიებებისას.
·                      თვითშეფასებისა და საკუთარი სასწავლო საქმიანობის წარმართვის უნარი
   7. მონაწილეთა ასაკი:

V -XII კლასელები, 11-19 წელი.
8. ვადები/ხანგრძლივობა:

უვადო (კლუბის ფუნქციონირება)
9. მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას: 

ა)პროექტის შედეგად იქმნება მრავალი საინტერესო ციფრული პროდუქტი: ბლოგები, ტექსტური დოკუმენტები, გრაფიკული დოკუმენტები, ფოტო-აუდიო და ვიდეო მასალა, სლაიდ-შოუები, ფილმები.
ბ) მოსწავლეები მიღებულ ცოდნას გამოიყენებენ სასწავლო პროცესში, ცოდნის გაღრმავების მიზნით.
10.  საჭირო ძირითადი რესურსები:

ადამიანური რესურსები;
კომპიუტერები, ინტერნეტი;
ფოტო-აუდიო-ვიდეო აპარატურა; 
ზურგჩანთები კარვები, საძილე ტომრები;                                                                                           ქაღალდი, ფანქრები, საღებავები, ფუნჯები;

11. კლუბის მსვლელობა (ძირითადი აქტივობები): 
· კლუბის მიზნის და ძირითადი მისიის განსაზღვრა; 
· კლუბის ხელმძღვანელის შერჩევა;
· კლუბის წევრებით დაკომპლექტება;
· კლუბის სამუშაო გეგმის შემუშავება;
· კლუბის წევრების შეხვედრების გრაფიკის დაზუსტება;
· შეხვედრების დღის წესრიგის დაგეგმვა;
· კლუბის სამუშაო გეგმის განხორციელება;
· ფართო აუდიტორიისათვის კლუბის მუშაობის საპრეზენტაციო ჩვენება.
12. საგნებთან/საგნობრივ  ჯგუფებთან / ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი: 

კავშირი ხელოვნებასთან, ისტორიასთან, ლიტერატურასთან, ისტ-თან და სხვადასხვა საგნობრივ ჯგუფთან. 
ციფრული წიგნიერების განვითარებისთვის ხელშეწყობა, მოსწავლეთა მოტივაციის ამაღლება. 
ეროვნული და ზოგადსაკაცობრიო ღირებულებების მატარებელი, თავისუფალი პიროვნების ჩამოყალიბება.
13. კლუბის ხელმძღვანელი:

არუსია დავრიშევა
14. ხელმძღვანელის  ელ.ფოსტა:



15. პროექტის ვებ-გვერდი/ბლოგი:

datetri.blogspot.com

 კლუბის მიზნის და ძირითადი მისიის 

                    განსაზღვრა:   
 
კლუბის ხელმძღვანელი:

არუსია დავრიშევა 

კლუბის წევრები:

V
აკოფიან დიანა
VI
ალიევა აიშა
არუთინოვა მაია
ბერიანიძე დავიდ
გოგიაშვილი ლუკა
კარამოვი მიქაილ
კარამოვი ანდრეი
ოსმანოვა ფატიმა
წიკლაური ამუნა
ჩაგარიძე ნადია

VII

გევორკიან გეორგი
გულიან კარენ
VIII
აბრამიან რიმა
კარამიან ასია


IX
ბალიან გულნარა
არუთინოვი რომანი
გოგლაძე ლეილა
სიმაკოვა მაშა
მირზოიან რომანი


X
ლაზარიდი მარია
კირაკოსიან რიმა
კირაკოსიან კრისტინა

XI
აბრამიან გაიანე
 
გევორკიან ვიკტორია
 
სალუქვაძე ნინო
სალუქვაძე აკაკი
წიკლაური ნატალია

XII კლასი




 კლუბის სამუშაო გეგმა:

შეხვედრების განრიგი:

ყოველ სამშაბათს

ფართო აუდიტორიისათვის კლუბის მუშაობის 

საპრეზენტაციო ჩვენებები:


ქალაქ თეთრიწყაროს  № 2 საჯარო სკოლის სასკოლო  კლუბი „ჩვენი წყარო- თეთრიწყარო“ შეუდგა პროექტის განხორციელებას, სახელწოდებით:  „წარსული მკვიდრი საძირკველია აწმყოსი“. აღნიშნული პროექტის ინიციატორი სასკოლო კლუბის ლიდერი  გახლდათ. 
პროექტის მთავარ მიზანს წარმოადგენს  თეთრიწყაროს მუნიციპალიტეტში არსებული კულტურული მემკვიდრეობის ძეგლების: ისტორიულ - არქიტექტურული  ძეგლების,  ციხე-სიმაგრეების,  ეკლესია – მონასტრების  პოპულარიზაცია და საზოგადოებისთვის გაცნობა. 

სასკოლო კლუბის წევრებმა:

ა) ინახულობენ ბევრი  ღირსშესანიშნავი ადგილები;
ბ)ამზადებენ ინფორმაციას ძეგლების შესახებ;
გ)  აგროვებენ ფოლკლორულ მასალას;
დ) იღებენ  ფოტო და ვიდეო მასალას;
 ე) ისტ-ის მეშვეობით ამზადებენ სლაიდ ფილმებს და ვიდეო ფილმებს;
შეგროვილ მასალას ინახავენ სკოლის მუზეუმში.

მათივე ინიციატივით მოხდა   მიმდებარე ტერიტორიის დასუფთავება.   

პროექტის განხორციელებში აქტიურ მონაწილეობას იღებს  ყველა კლუბის წევრი.

მუშაობის ძირითადი ფორმები:
ლაშქრობა;
ექსპედიცია;
გამოკლევა;

ვიქტორინები;

 კონკურსები;

გამოფენები.


Устав

 

1. Общие положения.
1.1.  объединяет учащихся 5-12 классов школы № 2 и выражает их интересы.
1.2. Осуществляет свою деятельность в соответствии с настоящим Уставом . 
1.3. В основе деятельности лежат принципы добровольности, взаимовыручки, уважительного отношения друг к другу, обязательного исполнения решений Совета КЛУБА, cвободного обмена мыслями и выполнения решений коллектива.

2. Цели и задачи
2.1. Целью  является создание условий для саморазвития и для самореализации личности ребенка на основе индивидуального и дифференцированного подхода.

2.2. Задачи:

·                     развивать эстетические, художественные, творческие способности детей;

·                     формировать чувство любви к своему городу, к Родине, школе, уважение к старшим, учителям;

·                     способствовать созданию благоприятного микроклимата в коллективе.

·                     развивать простейшие коммуникативные умения и навыки;

·                     формировать физические навыки, воспитывать любовь к спорту.

3. Участники.
3.1. Участником  может быть любой учащийся 5-12 классов школы № 2, признающий настоящий Устав, принимающий участие в делах школы и КЛУБА. Участники  равноправны и в независимости от возраста, творческих интересов и уровня развития интеллекта.
3.2. Вступление в клуб осуществляется  путем посвящения.
3.3. Участие в КЛУБЕ может быть прекращено по окончании обучения учащегося в данном классе или школе.
3.4. Представители педагогического коллектива и родительская общественность при желании могут входить в КЛУБ на правах участников.
4. Направляющие органы
·                     Совет старшеклассников
4.1. Во главе  стоит Совет Клуба

 Выборы осуществляются путем всеобщего голосования.
4.2. Структура правления
·                     Общее собрание (высший орган)
·                     Совет  ( руководящий орган)
·                     Руководители групп 
·                     Заместители  (5-6 классы)
4.3. Совет  собирается не реже 1 раза в месяц.
4.4. Общее собрание проводится 2 раза в семестр.
5. Принцип построения
5.1. Каждый класс - город, во главе которого стоит Мэр.
5.2. Мэры городов входят в Совет мэров - руководящий орган Республики .
5.3. Каждая  группа имеет своё название, девиз.
5.4. Ежемесячно члены клуба становятся организаторами или участниками какого - либо полезного или интересного дела, праздника, соревнования.
5.5. Деятельность  определяется на СО
5.6. Подведение итогов осуществляется 1 раз в семестр, отражается на стенде "Жизнь клуба"
6. Права и обязанности
6.1. Участники  имеют право:
·                     участвовать в работе;
·                     избираться и быть избранными в органы самоуправления;
·                     выносить свои вопросы на обсуждение;
·                     высказывать своё мнение и отстаивать его;
·                     участвовать в вопросе по обсуждению деятельности;
·                     получать информацию, имеющуюся в .клубе;
6.2. Участники обязаны:
·                     выполнять требования настоящего Устава ;
·                     активно участвовать в деятельности клуба.
·                     выполнять требования и решения высшего органа (Совета)
7. Прекращение деятельности
7.1. Прекращение деятельности " производится путем её реорганизации либо ликвидации.
7.2. Вопрос о реорганизации либо ликвидации решается собранием " простым большинством голосов.

 

Работа клуба:

Конкурс «Самый дружный класс»

Наши стенгазеты

·                     создание условий для саморазвития и самореализации личности ребенка на основе индивидуального и дифференцированного подхода,

·                     развитие эстетических, художественных и творческих способностей детей,

·                     формирование чувства любви к своему городу и школе,

·                     создание благоприятного микроклимата в коллективе.

ПРИНЦИПЫ

·                     добровольность;

·                     взаимовыручка;

·                     уважительное отношение друг к другу;

·                     обязательное исполнение решений Совета Мэров;

·                     свободный обмен мыслями и выполнение решений коллектива.

НАПРАВЛЕНИЯ

В школе

·                     интеллектуальное;

·                     нравственное;

·                     спортивное;

·                     эстетическое.

ОСНОВНЫЕ ФОРМЫ РАБОТЫ

·                     викторины;

·                     конкурсы;

·                     игры;

·                     акции;

·                     КВНы;

·                     праздники;

·                     экскурсии;

·                     линейки.

СОДЕРЖАНИЕ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ:

1.походы по историческим местам Тетрицкаройского муниципалитета:

а) городище Самшвилде;

б)Парцхисская крепость;

 в) Биртвисская крепость;

 г)Поход на Гомер-гору;

2.Сбор фольклорного материала;

а) по деревням к дедушкам и бабушкам;

 

3.сбор материала для школьного музея;

 

4. Сбор фото и видео

I. Участие в жизни школы.
1. Внеклассные мероприятия:
а) акции;
б) интеллектуальные игры;
в) викторины;
г) КВНы;
д) экскурсии;
е) праздники;
ж) концерты.
2. Классные мероприятия
а) вечера отдыха;
б) собрания.
II. Наш главный труд - учеба:

а) успеваемость;
б) посещаемость;
в) участие в олимпиадах, конференциях, интеллектуальных играх.
III. Помощь далеким и близким: 

а) акция "Оглянись вокруг" (помощь ветеранам, инвалидам, сиротам);
б) акция "Помощь младшему другу" (помощь приютам для животных);
в) акция "От всей души..." (участие в новогоднем концерте для Д/О "Городок"
IV. Участие в конкурсе "САМЫЙ ДРУЖНЫЙ КЛАСС"

 а) взаимовыручка;
б) взаимопомощь;
в) сплоченность;
г) вежливое отношение к друг другу;
д) активное участие в делах школы.
V. В здоровом теле - здоровый дух:

а) посещение спортивных площадок;
б) участие в спортивных мероприятиях.
в) декада SOS.
VI. Участие в акции "Школа - наш уютный дом": а) озеленение классов, школы, школьного двора;
б) "Трудовой десант" (уборка школьной территории);
в) интерьер класса, школы (классные уголки, чистота кабинетов, цветы).










 ВнеКЛАССНАЯ работа 



                                                  КРУЖОК

                                          
изобразительного и декоративно - прикладного



                                  искусства



                  ДЕВИЦЫМАСТЕРИЦЫ


  Еще не умея нормально  говорить, ребенок берется за карандаш.
 Для него самым доступным средством реализовать свою огромную потребность в творчестве и выразить свои чувства всегда были и будут лист бумаги и краски с карандашами.  Рисунки их очень разные - радостные и грустные,яркие и однотонные, добрые и не очень. Но в каждой детской работе есть то, что с возрастом уходит, уступая место взрослому расчету, мудрости. Чистота,простота и непосредственность уходит вместе с детством, оставляя после себя лишь  рисунки, декоративные поделки и сладостное воспоминание о творчестве... 
      Продлить это "состояние детства" мы пытаемся на занятиях кружка  изобразительного и декоративно-прикладного искусства «Девицы-мастерицы», который уже несколько лет существует в нашей школе №2  г. Тетрицкаро. Девочки 5-6-7-8-9-го классов занимаются  здесь изобразительным и декоративно-прикладным искусством, делают поделки своими руками, рисуют.
    Из бумаги и ниток, из бисера и дерева девицы-мастерицы создают интересные, оригинальные, неповторимые  поделки.
   Особо хочется рассказать о поделках из "мусора", когда из бросовых материалов(пластиковые бутылки,коробки, кусочки стекла и сигаретные пачки) создаются шедевры. 
   Здесь же, на занятиях кружка,  идет подготовка к школьным выставкам, к  конкурсам по изобразительному и декоративно-прикладному  искусству. 
    На занятиях я стараюсь привить детям любовь к родной природе, к родной земле, воде... Тысячелетия человек жил в тесном единстве  с природой. Природа вдохновляла и учила многих людей.  ВОТ и мы учимся у волшебницы-природы.Мы часто выходим на природу "понаблюдать", "пособирать".   Наблюдая за ней, мы с девицами-мастерицами создаем свои волшебные картины-композиции. У нас  много декоративных цветов, выполненных из различных материалов  руками моих учениц. Здесь и связанные, и сплетенные, и мозаика, и оригами, и из пластика. Все не перечислить! Все эти поделки  пробуждают самые прекрасные чувства и у тех, кто их создавал, и у тех, кто ими любуется!
 Важнейшим итогом урочной и внеклассной деятельности являются выставки, которые проходят как в самом кабинете, так и за его пределами. Выставки помогают ребенку  " и себя показать, и на других посмотреть ",  увидеть свою работу глазами зрителя, сравнить свой уровень с достижениями товарищей, обменяться впечатлениями. 
Выставки создаются тематические:" Декоративные рамки", "Елочки-иголочки", " "Цветы, цветы". Выставки-конкурсы проводятся ежемесячно. Их мы приурочиваем к праздникам, как то:День учителя, Новый год,Пасха.  
    Возможности нашей работы открывают широкий простор для эстетического воспитания учеников.
  Занятия  искусством в школьном кружке «Девицы-мастерицы» являются продолжением классных занятий. Но  занятия в кружке имеют свои особенности. Во-первых, это занятия для тех детей, которые серьезно интересуются предметом, для творческих детей. Занятия в кружке являются для них эстетической потребностью. Во-вторых, структура деятельности кружка отличается от занятий на уроках. Организация работы кружка включает разработку содержания занятий с учетом склонностей и интересов учащихся.
    В кружке значительно шире применяются  различные материалы природного происхождения, материалы, выбранные самими учениками, темы, предложенные самими учениками и т. д.
    Ученики больше раскрываются работая вне урока, показывая свой творческий потенциал. Имеется возможность выявить у учащихся уровень самостоятельных действий, увидеть их  творческие искания.             
Занимаясь в кружке, дети постепенно приобретают независимость в выборе разнообразных художественных материалов для изображения какой-либо темы.
    В нашем кружке у девиц-мастериц - полная свобода, построенная на доверии друг к другу. Во время работы девочки могут передвигаться, обсуждать свои работы, советоваться друг с другом. Часто ученицы спорят, шутят, иногда и поют(как в старину на посиделках). Все работают забывая о времени, с любовью, творчески.
   Результатом их творческой работы является участие в  конкурсах-выставках. Дирекцией школы работы детей неоднократно  были отмечены грамотами и благодарственными письмами.








SOS!!!

 გადავარჩინოთ კულტურა!

თეთრიწყაროს მუნიციპალიტეტში 400- სამდე ისტორიულ - არქიტექტურულ ძეგლებია. ზოგი კარგათ არის შენარჩუნებული, ზოგი კი ვერ გაძლო ისტორიის ქარიშხალს, და ახლა ნანგრევებშია...

 მიტოვებული და დანგრეული ეკლესიები, მონასტრები, გამოქვაბულები, საფლავები თუ სხვა საკულტო ნაგებობანი - ამ ყველაფრის ნახვა უხვად შეიძლება თეთრიწყაროს მუნიციპალიტეტის ტერიტორიაზე... ისინი მოვლასა და ყურადღებას მოითხოვს. „ შევინარჩუნოთ და მოვუაროთ“ -ეს არის სწორედ ის სლოგანი, რომლითაც 2009 წლის სექტემბრიდან ხელმძღვანელობს და მოქმედებს ჩვენ მიერ შექმნილ კლუბში- " ჩვენი წყარო-თეთრიწყარო".
 პროექტს, რომელსაც ჩვენ სკოლაში იყო დამუშავებული, ჰქვია 

"შევისწავლოთ ჩვენი მხარე"

პროექტის მიზანია - გავაკეთოდ თეთრიწყაროს მუნიციპალიტეტის კულტურული ძეგლების აღრიცხვა და შესწავლა. პირველადი მიზანი პროექტისა მდგომარეობს თვითგანათლებასა და ცოდნაში ჩვენი მდიდარი რეგიონის კულტურული მემკვიდრეობის შესახებ.
პროექტის ძირითადი მიდგომა და იდეა მდგომარეობს იმაში, რომ კარგად შევისწავლოთ ჩვენი კუთხის კულტურა.
პროექტის ერთ-ერთი მთავარი პრინციპი: ახალგაზრდები უნდა იცოდენ თავიანთი ისტორია, ხელოვნება, ანუ კულტურა! იმიტომაც, ჩატარებულ კვლევით და ძეგლთა დაცვის ღონისძიებებში ჩვენი მოსწავლეები იღებენ მონაწილეობას. სამეცნიერო საქმიანობა მოიცავს სხვადასხვა წარმოშობისა და რელიგიური კუთვნილების კულტურული ძეგლების კვლევას. ამით პროექტი ხაზს უსვამს, რომ "კულტურული ძეგლები ყველას საკუთრებაა" ვინც ცხოვრობს თეთრიწყაროს მიწაზე!!! კულტურული ძეგლების მიმდებარე ტერიტორიებზე მცხოვრებმა ადამიანებმა, ეროვნებისგან განურჩევლად პატივი უნდა სცენ და იზრუნონ კულტურულ მემკვიდრეობაზე. ეს ახალგაზრდული კლუბის წევრების უპირველყოვლის მიზანია!
 ის ყველაფერი ახლებურ მიდგომასა და ცოდნას ჩაუნერგავს ადგილობრივი კულტურული ძეგლების შესახებ.
 პროექტში მონაწილეობით ახალგაზრდები თავიანთი მუნიციპალიტეტის კულტურულ და ტურისტულ განვითარებაში შეიტანენ წვლილს. ადგილობრივი კულტურული ძეგლებისა და სხვა მნიშვნელობის მონუმენტების შესახებ ჩვენი მოსწავლეები ცოდნას  კლუბში გაიღრმავებენ. ახალგაზრდული კლუბის წევრები თავიანთი ჩართულობით ხელს შეუწყობენ რეგიონის კულტურულ და ტურისტულ განვითარებას.
ახალგაზრდული კლუბის წევრები მონაწილეობას იღებენ ტრენინგებში: ინტერკულტურული კომუნიკაცია, ლიდერობა, მულტიკულტურული ღირებულებები, ხელოვნების ისტორია, ფოტოგადაღება, ფილმის გადაღება და ტურიზმის მართვის საწყისები.
 ჩვენი კლუბის წევრები ძველ ალპინისტებთან  და პროექტის ხემძვანელთან ერთად მოინახულობენ ისტორიულ - არქიტექტურულ ძეგლებს, სწავლობენ მათ ისტორიას,  აკეთებენ ფოტოგრაფიებს, გაეცნობიან ძეგლთა დაცვის საფუძვლებს, ეს ყველაფერი კი ახალგაზრდებში კულტურული ძეგლების მიმართ უფრო მზრუნველი დამოკიდებულების და პასუხისმგებლობის ჩამოყალიბებას შეუწყობს ხელს. 
 ფოტო და ვიდეო მასალა წარმოდგენილი იქნება ჩვენ ვებ გვერდზე.
ჩვენი მუშაობა თავის წვლილს შეიტანს მიუვალ და მივიწყებულ ადგილებში ისტორიული ძეგლების მოკვლევაში. თავის მხრივ ზრდასრულთა განათლებაში არსებული გამოცდილების საფუძველზე გამოიყენებს ინოვაციურ და ინტერაქტიულ სწავლების მეთოდებს ახალგაზრდებთან მუშაობისას.
 ჩვენი საქმიანობა ხელს შეუწყობს იმ ვანდალიზმის დამარცხებას, რომელიც გამოწვეული იყო უყურადღებობითა და გულგრილი დამოკიდებულებით თეთრიწყაროს მუნიციპალიტეტში.
როცა იცნობ შენს სამშობლოს, უფრო მეტად გიყვარდება და ეჯაჭვები მას! 



2 комментария:

  1. ძალიან საინტერესო პროექტია!!! ძალიან სასიამოვნოა, რომ არის საქართველოში ეგეთი სკოლა, მოსწავლეები და მასწავლებელი!!!! წარმატებებს!!!!

    ОтветитьУдалить
  2. მოხარული ვარ, რომ არსებობს ასეთი შესანიშნავი პროექტი. მინდა დიდი მადლობა ვუთხრა ყველა ამ კლუბის წევრს და განსაკუთრებით კლუბის ხემზვანელს არუსია დავრისევას ამ დიდი გაწეული ღვაწლისთვის.მადლობა რომ არსებობენ ასეთი პატრიოტი ადამიანები

    ОтветитьУдалить

Ура!!! Каникулы!!!